کاربر

ماسک لایه بردار زغال فعال

بیماری ها ، داروها ، تشخیص ، درمان و ...

ماسک لایه بردار زغال فعال: رفع خشکی پوست، رفع چربی اضافه پوست، درمان آکنه، درمان جوش های سر سیاه و سر سفید، از بین بردن جای زخم و آکنه.

طرز تهیه و طریقه استفاده:

  • روش اول: برای ساخت ماسک لایه بردار، مراحل زیر را دنبال کنید: هشت کپسول زغال فعال را باز کنید و پودر آن را در یک کاسه بریزید. دو قاشق غذاخوری چسب غیر سمی به پودر قرص ها اضافه کنید. نصف قاشق غذاخوری آب به مخلوط اضافه کنید. مواد را خوب مخلوط کنید تا پودر زغال در چسب حل شود. صورت خود را تمیز کرده و آن را با آب یا روغن خیس کنید. با استفاده از یک برس نرم مخلوط را روی صورت بمالید و یک لایه نازک از ماسک را روی پوست بزنید. هیچگاه لایه ی ضخیم از این ماسک را روی پوست قرار ندهید چون ممکن است قبل از اتمام کار، روی پوست خشک شود و بخوبی عمل نکند. ماسک را به مدت 30 دقیقه بگذارید تا خشک شود و از لبه ها شروع به کندن کند. سپس به آرامی ماسک را به سمت بالا بکشید و جدا کنید. صورت را با آب ولرم بشویید و سپس مرطوب کنید.
  • روش دوم: این دستور بیشتر برای افرادی که جوش های سرسیاه و آکنه دارند مفید است. این ماسک بطور کامل جوش های سرسیاه را بخصوص در ناحیه ی بینی از بین می برد. زغال فعال به شما کمک می کند تا ناخالصی های مزاحم پوست که باعث آکنه و ایجاد جوش های سرسیاه می شود، از بین ببرید.
  • برای ساخت چسب بینی زغال فعال، به روش زیر عمل کنید: یک حوله گرم روی صورت خود بمالید. این فرآیند به شما کمک می کند تا منافذ پوست را باز کنید. دو قاشق غذاخوری ژلاتین و یک قاشق غذاخوری آب را با هم مخلوط کنید. مخلوط را در مایکروویو قرار داده و اجازه دهید حدود 20 تا 30 دقیقه گرم شود. سه قاشق غذاخوری پودر زغال را بردارید و قبل از سرد شدن مخلوط، آن را سریعا با دیگر مواد ترکیب کنید. بعد از خنک شدن و مخلوط شدن کامل، خمیر را روی صورت خود بمالید و بگذارید تا خشک شود. سپس با آب گرم بشویید.
error: محتوا محافظت شده می باشد.